Potraviny, které prospějí vašemu zdraví

Jezte s rozmyslem, vaše tělo vám poděkuje!

Někdy stačí pouze upravit jídelníček, upřednostnit, nebo naopak potlačit pojídání některých potravin, abychom úspěšně ovlivnili náš zdravotní stav.

Pohlazení krevního tlaku

Zaručeně zajistí česnek, cibule, okurky, červená řepa, celer, čokoláda a kakao, ořechy, grapefruity, banány, ovesné vločky, pohanka, včelí med, ryby, živé jogurty a všechny luštěniny.

Pozor na ledničku

Výsledky zajímavé studie nedávno zveřejnili vědci. Lidé, kteří podnikají noční nájezdy do ledničky, se ocitají ve zvýšeném riziku zdravotních komplikací. Pro diabetiky se toto riziko v podobě srdečního onemocnění, dysfunkce ledvin nebo nervového poškození zvyšuje až třikrát.

Zinek "sladí" štítnou žlázu

Někdy může špatnou činnost štítné žlázy kromě nedostatku vitaminu A, selenu a železa způsobovat i absence zinku. Proto doporučujeme zařadit do jídelníčku především játra, tmavé maso, mléko, vaječné žloutky, mořské živočichy, celozrnné cereálie či fazole nebo dýně (plod i semena).

.

reklama
reklama

Komentáře